NEON COLORS

Ahoj,
koupila jsem si několik neonových laků už asi před 3 lety, ale nějak jsem se neměla k tomu je vyzkoušet, asi mi chyběla odvaha či co :)
Tento týden přišel jejich čas :)











Použila jsem laciné no name laky, protože jsem nechtěla zbytečně investovat do laků, které by mi tu nakonec mohli ležely nevyužité. Ale jelikož jsem se do nich zbláznila, byla jsem ráda, že v drogerii DM jsem narazila na neonky od Dermacolu - v Rossmannu jsem je bohužel zatím neviděla.
Odešla jsem se světle zeleným - prozatím :D



3 komentáře:

Arvonka řekl(a)...

Fíha, to tých neoniek od Dermacolu je až toľko? To aby som to šla okuknúť a nejaký si vybrať :P

zuza-nails řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
zuza-nails řekl(a)...

Já jsem taky byla překvapená.. budu určitě ještě přikupovat :)