DERMACOL - Neon Poison + RIMMEL - Black Graffiti

Ahoj děvčata,

už asi tři dny jsem na nehtech nosila tuto nepřehlédnutelnou zelenou.
Tohle je neonová podle mého gusta :) Musíte s ní svítit na kilometry :) I když, jak je známo, na fotkách není tak dobře jako v reálu.

Mimochodem - zelená neonka od Dermacolu - 2 vrstvy na bílý podklad - a i tak se mi při bližším prohlížení zdá, že by potřeboval ještě jednu vrstvu :( 



Nevím, jestli je se všemi neonkami taková práce, ale už si je asi odpustím.. Pomalu zasychá, přitom mi nepřipadalo, že jsem dávala silné vrtsvy. A jak píši výše, i po dvou vrstvách místy prosvítá bílý základ.

Už mě ale samotná zelená moc nebavila, odlakovávat se mi (po peripetiích se schnutím) taky nechtělo, tak jsem ji oživila proužkem černého praskacího laku Rimmel a ohraničila slabým stříbrným proužkem Gabriella Salvete. Jako top coat používám Four Seasons - vytvrzovač laků.
A jaké máte zkušenosti vy s neonovými laky? Máte je rády nebo se jim raději vyhýbáte obloukem?
Krásný sobotní večer,
Zuza



   zleva: (nový) Dermacol - č. 09 Neon Poison                   
                          Rimmel - č. 010 Black Graffit
 (starý) Gabriella Salvete - č. 69 


Four Seasons - Vytvrzovač laků na nehty 



4 komentáře:

Bella řekl(a)...

Wow, hotové umělecké dílo!

VELKÁ giveway

zuza-nails řekl(a)...

Jen nepřeháněj! :D Ale děkuju ;-)

Biancaprincipessa řekl(a)...

uzasne! ako vzdy :)

Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

zuza-nails řekl(a)...

Díky, už jsem mrkla :-) jsem ráda, že jsi zpátky :-)